ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
αρ. πρωτ.: 121
ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου
Ηγουμενίτσα 04-05-2026
Το Δ.Σ. του Συλλόγου στην
τακτική του συνεδρίαση, την Τρίτη 28 Απριλίου, αποφάσισε:
α. Την πραγματοποίηση, με βάση την απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ, ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026 και ώρα 18:30 στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας.
Ζούμε σε μια περίοδο που η
ακρίβεια εξανεμίζει το εισόδημά μας, και οι περικοπές σε κάθε κοινωνικό αγαθό
(Παιδεία, Υγεία, κ.λ.π.) απαιτούν εγρήγορση και παρέμβαση του συνδικαλιστικού
κινήματος. Την ίδια στιγμή, το εκρηκτικό κλίμα στα σχολεία, με κυρίαρχο
πρόβλημα την απαξίωση του ρόλου του εκπαιδευτικού ως απόρροια της
αντιεκπαιδευτικής πολιτικής καθώς και η ένταση του αυταρχισμού από την πλευρά του
Υπουργείου (ΕΔΕ, πειθαρχικά, αυθαιρεσίες κ.λ.π.) επιβάλλουν να βγει ξανά ο
κλάδος μας στο προσκήνιο.
Καλούμε τους/τις συναδέλφους,
να πάρουν μέρος μαζικά στην έκτακτη Γενική Συνέλευση, να συζητήσουν και να
λάβουν αποφάσεις, προετοιμάζοντας, παράλληλα και την απεργία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
στις 13 Μαΐου.
Β. Το
Δ.Σ. του Συλλόγου με ομόφωνη απόφασή του προχώρησε στην οικονομική ενίσχυση
μονογονεϊκής οικογένειας μαθήτριας μας, η μητέρα της οποίας νοσηλεύεται με
σοβαρότατο πρόβλημα υγείας. Παράλληλα, με την βοήθεια της ΔΟΕ, ζητήθηκε και η
οικονομική συνδρομή των συλλόγων, μελών της ΔΟΕ, όλης της χώρας. Για άλλη μια
φορά ευχόμαστε, στην ίδια και στην οικογένειά της, καλή δύναμη και ταχεία
ανάρρωση.
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Χριστοφίδης Δημήτρης
Ρεπάνη Νικολέτα